Światowy Dzień Konsumenta 15 marca
Prawnicy – konsultanci Federacji Konsumentów udzielają telefonicznie porad i pomocy prawnej od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Infolinia – bezpłatna pomoc prawna – przeznaczona jest tylko dla indywidualnych konsumentów, nie obsługuje przedsiębiorców.
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku odebrano 63 130 połączeń. Z analizy trzech kwartałów poradnictwa konsumenckiego, udzielanego poprzez Infolinię, można stwierdzić, że jego struktura niewiele zmienia się w ostatnich latach. Nadal konsumenci mają problemy z tymi samymi segmentami rynku, a liczba zgłaszanych skarg jest bardzo duża.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?