reklama

Kampania promocyjna: Wałbrzyskie obiekty promują fundusze unijne na Dolnym Śląsku (FILM)

ELWZaktualizowano 
Billboard kampanii Materiały organizatora kampanii
Kampania promocyjna: "Dzięki funduszom unijnym – Dolnośląskie w górę!" zachęca Dolnoślązaków do składania propozycji dalszego wydatkowania unijnych funduszy. Pojawiły się w niej też wałbrzyskie akcenty.

Do 2020 roku województwo dolnośląskie ma do wydania ponad 2 miliardy euro z Unii Europejskiej. O tym, na co powinny zostać wydane te pieniądze, może zdecydować każdy mieszkaniec regionu. Trwająca kampania reklamowa ma skłonić mieszkańców regionu do konsultacji i zgłaszania propozycji wydatkowania tych funduszy. Twarzą kampanii jest marszałek Rafał Jurkowlaniec.
W spotach i na billboardach kampanii promocyjnej pojawiają się dolnośląskie inwestycje sfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 m.in.: Wschodnia Obwodnica Wrocławia, Zamek Piastowski w Legnicy, Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, Dolnośląskie Centrum Filmowe oraz pociągi Kolei Dolnośląskich, tzw. „Impulsy”.

Kampania promocyjna - wałbrzyski akcent

Z regionu wałbrzyskiego w kampanii promocyjnej pojawia się:
- Budowa Centrum Pulmonologicznego dla górników w Szpitalu im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu,
- Modernizacja Placu Teatralnego i Teatru Dramatycznego im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu,
- Powstanie Centrum Kongresowo-Kulturalnego w zamku Książ.

Kampania promocyjna, jej elementami są:

- broszury zapraszające do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych oraz prezentująca wybrane inwestycje zrealizowane ze środków unijnych w latach 2007-2013. Milion Dolnoślązaków otrzyma je do skrzynek pocztowych. Z nich dowiedzą się gdzie i kiedy, w ich najbliższej okolicy, odbędą się konsultacje będą też mieli szansę odesłać swoje propozycje inwestycji bezpośrednio do urzędu marszałkowskiego.

- 60-sekundowe spoty telewizyjne pojawią się 1 listopada w telewizjach regionalnych i lokalnych oraz w dolnośląskich kinach

- 30-sekundowe spoty radiowe usłyszymy od 4 listopada na antenach największych rozgłośni radiowych w regionie.

- na ulicach dziesięciu dolnośląskich miast pojawi się 75 billboardów.

Kampania promocyjna - koszty
Kampania będzie trwała przez miesiąc. Jej koszt wynosi 560 tys. zł, z czego 85 proc. pochodzi z środków unijnych.

Wideo

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3