Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 12
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Dla wielu fanów Harry Potter wygląda jak Daniel Radcliffe, a...
fot. Karen Roe, flickr.com, CC BY 2.0

11 miejsc z Harry'ego Pottera, które powinien odwiedzić każdy fan sagi. Studia filmowe, parki tematyczne, książkowe lokacje

The Making of Harry Potter – wycieczka po studio filmowym

Dla wielu fanów Harry Potter wygląda jak Daniel Radcliffe, a to za sprawą serii ekranizacji powieści J. K. Rowling, w których brytyjski aktor grał tytułową rolę. Estetyka filmowa została chętnie zaadaptowana przez większość gier komputerowych z uniwersum Harry’ego, a przez to zyskała status niemal kanoniczny.

Nie ulega wątpliwości, że dla każdego fana serii o Harrym Potterze ekranizacje książek odgrywają wielką rolę. Studio Warner Bros. postanowiło udostępnić fanom wielką kolekcję rekwizytów filmowych, kostiumów, makiet i dodatkowych materiałów ze wszystkich części kinowej sagi w ramach wystawy „The Making of Harry Potter” w studiu filmowym w Leavesden pod Londynem.

Według Tripadvisora „The Making of Harry Potter” to jedna z najpopularniejszych atrakcji na świecie. Wystawę można zwiedzać w ramach wielu ofert, często z transportem z Londynu.

Zdjęcie na licencji CC BY 2.0.



Zobacz również

Krzysztof Włodarczyk gościem seminarium bokserskiego w Radomiu

Krzysztof Włodarczyk gościem seminarium bokserskiego w Radomiu

Rada w Sierakowie już się ukonstytuowała. Ślubowanie złożył burmistrz Paweł Orzeł

Rada w Sierakowie już się ukonstytuowała. Ślubowanie złożył burmistrz Paweł Orzeł

Polecamy

Wiosenna Wyprzedaż Steam 2024. Zobacz najlepsze gry w szokująco niskich cenach

Wiosenna Wyprzedaż Steam 2024. Zobacz najlepsze gry w szokująco niskich cenach

Zagadka monet z Fontanny di Trevi: Gdzie trafiają po wyłowieniu?

Zagadka monet z Fontanny di Trevi: Gdzie trafiają po wyłowieniu?

Biedronka obniży ceny, aby sprzedać więcej. Spółka mówi też o wojnie z Lidlem

Biedronka obniży ceny, aby sprzedać więcej. Spółka mówi też o wojnie z Lidlem